پرتاب ماهواره نور اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند/ نظارت بر بازار شب عید تشدید شود

پرتاب ماهواره نور اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند/ نظارت بر بازار شب عید تشدید شود
شناسه خبـر : ۱۱۱۵۵۱ جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

امام جمعه پل‌دختر گفت: پرتاب ماهواره نور2 توسط نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران در مدار 500 کیلومتری یک موفقیت ارزش‌مند است که بار دیگر اقتدار ایران را به رخ جهانیان و جبهه استکبار کشاند.

به گزارش موج خبر از پل‌دختر، حجت الاسلام محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تبریک ارسال ماهواره برقاصد به فضا توسط نیروهای هوا و فضای سپاه اظهارکرد: این ماهواره بانک اطلاعاتی رامنتقل و حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله را پیش بینی می‌کند که این اقدام از افتخارات ایران اسلامی است.

وی افزود: این اتفاق مبارک در انظار دنیا بود و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را عصبانی کرد چرا که ثابت شد تحریم‌های‌حداکثری بر علیه ایران بی اثر است و ما می‌توانیم لبیک گفتن به ندای فرمانده و مقتدایمان است.

امام جمعه پل‌دختر به سفر وزیر کشور به شهرستان اشاره کرد و گفت: این سفر را برای شهرستان مایه خیر و برکت می‌دانیم که پس از بازدیدهایی از طرح‌های خسارت دیده از سیل به ویژه جاده پل‌دختر _خرم‌آباد و دیواره ساحلی، وزیر کشور برای فعالیت مجدد جاده و امتداد دیواره ساحلی شهر پل‌دختر رایزنی‌های لازم را انجام خواهند داد.

وی افزود: در فرصتی که در سفر وزیر کشور به پل‌دختر پیش آمد امهال وام‌های سیل زدگان و مشکلات معیشتی برای وی مطرح شد که بلافاصله از طریق تماس تلفنی پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم در این زمینه انجام و مقررشد استاندار لرستان موضوع را مکتوب از وزیر درخواست و پی‌گیری آن از طریق رییس جمهور انجام شود.

موسوی برضرورت نظارت جدی و میدانی بربازار شب عید ازسوی ستاد تنظیم بازار در پل‌دختر تاکید و یادآورشد: با توجه به روزهای پایانی سال ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور میدانی و جدی از ایجاد التهاب و افزایش قیمت خودسرانه و متشنج شدن بازار جلوگیری کند.

وی به سالروز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و با گرامی.داشت یاد و خاطره ۶۵۴۴ شهید استان لرستان افزود : هر چه امروز داریم به عزت و بزرگی شهدا و به پاس مجاهدت‌های آنها است که هر کدام از ما وظیفه داریم برای بزرگداشت این روز و به پاس خون شهدا در حد توان گامی برداریم.

امام جمعه پل‌دختر به تحولات منطقه اشاره کرد وگفت: با وقوع جنگ روسیه و اوکراین به کشورهای دنیا ثابت شد که غربی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

وی افزود: این اتفاق تاثیر مستقیم روی اقتصاد کشورهای و افزایش نرخ تورم به ویژه در آمریکا گذاشته و با جلوگیری از مبادلات و صادرات کاالاها این جنگ روی اقتصاد دنیا به ویژه غربی‌ها و آمریکا تاثیر مستقیم گذاشته و با این وجود غرب دچار استیصال شده است.

موسوی یادآورشد: رژیم جعلی صهیونیستی از طرفی با روسیه رابطه گرم دارد از طرف دیگر دست او در دست آمریکا و اروپا یخ زده و به چوب ۲ سر نجاست تبدیل شده و سردر گم شده اما آنچه مهم است راهبرد جمهوری اسلامی مبنی بر توقف جنگ و راه حل آن از  طریق دیپلماسی است. 

انتهای پیام/

منبع خبر:فارس

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir